Nu är sileshåren på plats i kärret där jag brukar fota dem. De är mina fotofavoriter bland blommor och jag uthärdar gärna att ligga i sumpvatten iförd regnställ i värmen för att få fota dem.
Jag förstår din fascination för de här spännande växterna. Snyggt ljus. Jag hade gärna sett bilder på dig i regnställ liggande i sumpvattnet, det hade varit riktigt intressant.
Jättefina bilder. Håller med Bengt, vill också gärna se en bild på dig i träsket. 😀
Fantastiska bilder! Spännande former👏
Jag förstår din fascination för de här spännande växterna. Snyggt ljus. Jag hade gärna sett bilder på dig i regnställ liggande i sumpvattnet, det hade varit riktigt intressant.
Så häftiga de är. Snyggt fångat!