Ordförande har ordet

Nu är det den tiden på året då våren gör sitt bästa för att få en fot i dörren. Vi är inte riktigt där ännu, men vi kan ana. Dessutom är det snart sommartid. Ska bli roligt att snart kunna fånga den spirande våren.

Kul att se att vi är ganska många (så här långt 20 pers) som är intresserade av att lyssna på Marina Tinnert prata om inramning och upphängning av bilder. Om du inte redan anmält dig finns chansen fortfarande.

Vi närmar oss deadline för inlämning till årets första KM deltävling (Nakna träd). Den 30 mars sista inlämningsdag. Allt finns att läsa på hemsidan under Tävlingar.

Jag har fått förfrågan från Växjö fotoklubb om att ta emot ett gäng för en fotoutflykt här på ön. De kommer hit den 27 april. Om du är intresserad av att hänga på är du välkommen. Kan vara kul att träffa kusinerna från klubben i väster.

Som tidigare aviserat kommer Mattias Sjölund från FotoMagica att hålla workshop på Öland i augusti. Vi är just nu 9 anmälda. Max 12 personer får delta. Är du intresserad kan du anmäla dig via hemsidan. Mer info om upplägget kommer om efter påsk. Förresten, om det är någon som har idéer om bra platser att besöka, får du gärna höra av dig.😊

54 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg