fre 17 maj

Lerum

Riksfototräffen 2024

Riksfototräffen som arrangeras i samverkan med en eller flera lokala fotoklubbar.

Tid och plats

17 maj 2024 15:00 – 19 maj 2024 14:00

Lerum, Alingsåsvägen 9, 443 35 Lerum, Sverige

Om evenemanget

Vi på Lerums fotoklubb är glada att just du har hittat hit. RIksfototräffen är ju årets höjdpunkt för fotoklubbar och dess medlemmar då vi får träffa likasinnade i dagarna tre. Prata foto, titta på bilder, få avnjuta spänningens ögonblick när just din bild visas och kanske får en utmärkelse. Vilken blir årets fotoklubb, vem blir årets fotograf och inte minst så kommer helgen att bjuda på spännande fotoföredrag. SÅ samla ihop dig med dina kompisar i klubben och registrera er för årets fotoevent, detta år i Lerum!!!​ Nedan ser du lite om programmet och vill du se ännu mer så hittar du en knapp till det detaljerade programmet längst ner. Vi hoppas på att få se just dig på Riksfotodagarna i Lerum 17-19 Maj!

Du kan läsa om evenemanget här, Riksfototräffen och här, Lerum RIFO

Välkommen!